Poznaj nas i nasze wartości

 

Centrum Obsługi Administracji Rządowej jest stabilnym i rzetelnym pracodawcą.

Każdego dnia zapewniamy warunki techniczne i organizacyjne do funkcjonowania naszego kluczowego klienta –  Kancelarii Prezesa Rady Ministrów.

 

Wykonujemy przede wszystkim usługi z obszaru administrowania nieruchomościami, IT, transportowe, gastronomiczne, a także zapewniamy bazę konferencyjno – szkoleniową dla administracji i klientów komercyjnych. Pełnimy funkcję centralnego zamawiającego dla jednostek administracji rządowej.

Wśród nas są wysokiej klasy eksperci, jak również młodzi pracownicy, zdobywający swoje pierwsze doświadczenia.

Nasza kultura organizacyjna to przestrzeń do rozwoju oraz nauki dobrej współpracy. Działamy zespołowo, dzielimy się wiedzą i umiejętnościami, a także organizujemy swoje zadania tak, aby zapewnić szansę rozwoju firmie, jak również jej pracownikom.

 

 

Zainwestuj w siebie – pracuj z nami w Centrum!