Kategoria: Aktualności

27 Kwi
2018

Udział COAR w wydarzeniu “Otwarty samorząd i otwarte wydatki publiczne”

Uprzejmie informujemy, że w dniu 25 kwietnia br. p. Anna Tyniec – Dyrektor Centrum Obsługi Administracji Rządowej oraz p. Izabela Wyżgowska – naczelnik Wydziału Zamówień Publicznych Centrum, wzięły udział  w wydarzeniu “Otwarty samorząd i otwarte wydatki publiczne” (Open Government & Public Spending). Organizatorem Konferencji było Miasto Gdańsk wraz z Europejskim Bankiem Odbudowy i Rozwoju, Fundacją […]

16 Kwi
2018

Zjazd Specjalistów i Ekspertów ds. Zamówień Publicznych 12-13 kwietnia 2018

Uprzejmie informujemy, że Centrum Obsługi Administracji Rządowej objęło patronatem wydarzenie pn. Zjazd Specjalistów i Ekspertów ds. Zamówień Publicznych organizowany w dniach 12-13 kwietnia w Warszawie przez firmę ApexNet. Tematem przewodnim wydarzenia była elektronizacja zamówień publicznych. Gościem Specjalnym była Pani Izabela Wyżgowska, która wzięła udział w panelu ekspertów oraz wygłosiła prelekcję pt.: „Praktyczne aspekty wdrożenia elektronicznego […]

21 Mar
2018

Zjazd Specjalistów i Ekspertów ds. Zamówień Publicznych 12-13 kwietnia 2018

Uprzejmie informujemy, że Centrum Obsługi Administracji Rządowej objęło patronatem wydarzenie pn. Zjazd Specjalistów i Ekspertów ds. Zamówień Publicznych organizowany w dniach 12-13 kwietnia w Warszawie przez firmę ApexNet.  Tematem przewodnim wydarzenia jest elektronizacja zamówień publicznych. Gościem Specjalnym będzie przedstawiciel Centrum Obsługi Administracji Rządowej Pani Izabela Wyżgowska. Organizacji kolejnych edycji Zjazdu Specjalistów i Ekspertów ds. Zamówień […]

14 Lut
2018

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na najem obiektu

Uprzejmie informujemy, że w Biuletynie Informacji Publicznej COAR opublikowane zostało ogłoszenie dot. przetargu pisemnego nieograniczonego na najem obiektu biurowo-magazynowego wraz z terenem przyległym, zlokalizowanego w Warszawie przy ul. Powsińskiej 69/71. Po więcej informacji zapraszamy na stronę BIP: Ogłoszenie o przetargu na najem  

09 Sty
2018

Podpisanie Listu Intencyjnego

W dniu 5 stycznia 2018 r. odbyło się uroczyste podpisanie Listu intencyjnego pomiędzy Centrum Obsługi Administracji Rządowej a Polską Izbą Informatyki i Telekomunikacji. Celem podjętej współpracy jest wypracowanie wzorcowej dokumentacji przetargowej w przedmiocie szeroko rozumianej branży informatyki i telekomunikacji, która może być wykorzystywana przez wszystkie zainteresowane podmioty. Pod dokumentem podpisy złożyli pani Anna Tyniec- Dyrektor […]

24 Lis
2017
konferencja1

Zjazd koordynatorów zamówień centralnych w Łańsku

                        W dniach 20 i 21 listopada br. w Kompleksie Recepcyjno-Wypoczynkowym w Łańsku miał miejsce zjazd koordynatorów zamówień centralnych. W konferencji wzięło udział ponad 60 przedstawicieli 39 jednostek administracji państwowej korzystających z systemu zamówień centralnych i wspólnych. Podczas dwudniowych wystąpień omawiano tematy dotyczące m.in.: […]